App talk22 nov '12 07:56

Apptalk | Hoe kan de politie de service verbeteren?

Auteur: BNR Webredactie

Slachtoffers van misdrijven moeten betere service krijgen van de politie. Het gebeurt nog te vaak dat zij pas na maanden te horen krijgen òf en wàt er met hun aangifte wordt gedaan.

Daar wordt nu een limiet aan verbonden van 2 weken. Te beginnen met woninginbraken.

Minister Opstelten scherpt de dienstverlening aan na een vernietigend rapport van de inspectiedienst. Die stelt dat er weinig lijn zit bij de politie in de afhandeling van aangiften en dat burgers daardoor gefrustreerd raken. Hoe kan de politie de service nog meer verbeteren? Daarover gaat vandaag onze apptalk.

Geen stelling, maar een vraag dus: 'Hoe kan de politie de service verbeteren?'

Laat het mij weten.

Dat kan via twitter: @bnr en @humbertotan.

Of gebruik de BNR-app.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen