De Muziekkeuze van... Frits van Bruggen
Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. Frits van Bruggen, hoofddirecteur van de ANWB, koos voor Fun, Fun, Fun van de Beach Boys!

Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. Frits van Bruggen, hoofddirecteur van de ANWB, koos voor Fun, Fun, Fun van de Beach Boys!
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. 'Als je iets met goede mensen doet dan maakt het niet zoveel uit wat het precies is en waar het precies is', zegt Group CEO van Prosus en Naspers Bob van Dijk.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Michiel Witteveen, CEO van Mirage Retail Group en eigenaar van Blokker en Intertoys koos voor de live versie van 'My Funny Valentine' van Chet Baker en Gerry Mulligan in Carnegie Hall.
Hans Vijlbrief, voorzitter van de Eurogroup, koos voor I'd Rather Go Blind van Beth Hart. 'Over muziek moet je niet te veel praten, daar moet je naar luisteren.'
Rik Woldring, CEO van The Brand Father, koos voor Windowlicker van Aphex Twin. 'Het nummer gaf mij het zetje om in de muziekwereld te duiken.'
edere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. CEO Onno van de Stolpe van biotechnologiebedrijf Galapagos koos voor Child in Time van Deep Purple.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. CEO Wouter Kolk van Ahold Delhaize Europa & Indonesië koos voor de live-versie van 'Get Wild' van Prince.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. President-Directeur van de NS Roger van Boxtel koos voor City To City van Gerry Rafferty.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. CEO Paul van Gelder van Mammoet koos voor 'Every little thing she does is magic' van The Police.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Vastgoedman van het jaar 2018 Maarten de Gruyter koos voor Brabant van Guus Meeuwis.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. CoolCat-oprichter Ronald Kahn koos voor Annie's Song van John Denver.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. Hans Winters, CEO van Siemens Nederland, koos voor het in Duitsland populaire Lass Uns Gehen van Revolverheld.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. Scheidend algemeen directeur Harry van de Kraats van werkgeversclub AWVN koos voor 'The Show must go on' van Queen.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. CEO Henk Markerink van de Johan Cruijff Arena koos voor 'Brown Sugar' van The Rolling Stones.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. Janine Vos, HR-manager bij Rabobank koos voor 'Run the World' van Beyoncé.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. CEO van energieleverancier Essent, Patrick Lammers, koos voor 'No Captain' van Lane 8. 'We kunnen het met z'n allen wel die energietransitie, we hebben daar geen grote leider voor nodig', zegt Lammers over zijn keuze.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Vincent Germyns, CEO van BinckBank, koos voor 'The Best is Yet to Come' van Novastar.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Sijmen de Vries, CEO van Pharming, koos voor 'Hotel California' van The Eagles.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Wieger Droogh, CFO van van Suez Nederland, koos voor 'With Arms Wide Open' van Creed.
Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt. Constant Korthout, CFO van Van Lanschot Kempen, koos voor het nummer No Frontiers van Mary Black.
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Desirée Uitzetter, voorzitter van NEPROM, koos voor 'Je veux' van ZAZ.
'Het leven is kort. Geniet van elke dag en heb geen spijt van dingen waar je toch niks meer aan kan veranderen.'
Iedere dag vragen we onze eerste gast aan het eind van het interview naar zijn of haar favoriete nummer. Omdat iemands muziekkeuze een mooi inkijkje geeft in wat hem of haar beweegt of bezighoudt.
Martine Olijslagers-Kuip, directeur Chocolade Nederland Nestlé, koos Let's Get Loud van Jennifer Lopez als haar favoriete nummer. Het nummer doet haar denken aan haar introductie in Groningen, waar ze ambitieuze vriendinnen ontmoette.
Kirsten Schuijt, directeur van Wereld Natuur Fonds, koos voor The Elephant Song van Kamahl als haar favoriete nummer. De link met het WNF spreekt voor zich...
Directeur Zakelijk van T-Mobile, Leon Toet, is al lang fan van Queen en zijn liefde voor de muziek werd opgeflakkerd door de recente biografische film 'Bohemian Rhapsody' over de rockgroep.
CEO Huub van Doorne van destillateur Lukas Bols wordt door zijn familie een 'family man' genoemd en dus koos hij voor deze klassieker. 'Familie in het algemeen is heel belangrijk voor mij.'
'Een lekkere sfeer en meditatieve beat als achtergrond. Heerlijk als ik aan het werk ben', zo verklaart van Geer zijn keuze.
Zorgondernemer Daan Dohmen van thuismeetplatform Luscii koos voor Bella Ciao van Manu Pilas. 'Het nummer gaat over verzetsstrijders en is dankzij mijn opa mijn levensmotto geworden.'
'Het is een soort ode aan de mensen in de agrarische sector', dat is waarom John Thijssen, CEO van graszaadbedrijf Barenburg, dit lied kiest.