New Articles10 mrt '11 16:48Aangepast op 10 mrt '11 17:15

Lekkere wijven in lingerie

Auteur: Robin Rotman

'Een lekker wijf in lingerie'. De reclames van lingeriemerk Sapph van ondernemer Rob Heilbron hebben weinig om het lijf. Is dat het geheim van zijn succes?

Bescheidenheid is hem vreemd. Sapph-ondernemer Rob Heilbron is trots op het succes van zijn lingeriemerk. Deze maand wordt hij 65 maar aan stoppen denkt hij nog lang niet. 'Op een dag ga je dood. Dan ben je gestopt'. In BNR in Business vraagt Paul Laseur samen met co-host Durk Jan de Bruin Heilbron naar zijn plannen voor de toekomst.

Ook te gast: de ontwikkelaar van een hippe rollator: Arjan Muis, ex-directeur bij Bugaboo en nu directeur bij Rollz International. In de pitch: Boy Lokhoff van Fruit.nu. Verder reageert Marktplaats op de klacht dat bedrijven teveel de overhand krijgen op de site en het moeilijk is voor particulieren om er tussen te komen. En we bellen met Herman van Bolhuis, organisator van iCE Amsterdam, een congres over het bouwen van mobiele apps.

Gerelateerde artikelen