Nieuws7 nov '14 13:55

Man overleden na legionellabesmetting

Auteur: BNR Webredactie

Een 65-jarige man uit Enkhuizen is overleden na een legionellabesmetting die hij opliep na een bezoek aan Sauna Grosthuizen in Avenhorn. Dat schrijft RTV NH.

De GGD begon in oktober een groot onderzoek toen bleek dat de man aan legionella was overleden, aldus RTV NH. Toen bleek dat de man in de sauna was geweest, besloot de GGD die grondig te onderzoeken. Uiteindelijk werd duidelijk dat die besmet was met de gevaarlijke bacterie. De GGD gaat er vanuit dat de man is overleden door zijn saunabezoek. Mogelijk zijn meer mensen besmet.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen