Nieuws13 apr '15 05:59

BNR Nieuwsradio van start met grote campagne

Auteur: BNR Webredactie

BNR Nieuwsradio treedt sinds maandag naar buiten met een grootschalige nationale campagne. De nieuwe pay-off "Zet je aan" is hoorbaar en zichtbaar in diverse uitingen in print, online, outdoor en televisie. De televisie-commercial wordt voorzien van actuele audiofragmenten van de radiozender en is daarmee elke keer verrassend anders.

Midden april komt BNR Nieuwsradio met zijn 'BNR Overstapweken', waarin luisteraars worden aangemoedigd om over te stappen naar de radiofrequentie van BNR Nieuwsradio. Overstappers maken via een speciale actie-website kans op een half jaar BNR Nieuwsradio luisteren in een Porsche. Kijk op http://overstapweken.bnr.nl/

Kevin la Grand, marketing manager BNR Nieuwsradio: "Vorig jaar is uit onderzoek gebleken dat het nieuwsaanbod van BNR Nieuwsradio hoog gewaardeerd wordt door luisteraars. De zender heeft enorme groeikansen bij potentiële nieuwe luisteraars met nieuwsinteresse. BNR Nieuwsradio wordt nog vaak geassocieerd met zakelijk nieuws. Dat beeld klopt, maar is niet volledig. De zender brengt een breed scala van nieuws op het gebied van politiek, economie, zaken, maatschappij, innovatie, legal, media, arbeidsmarkt, beurs, opinie, mobiliteit, leiderschap, personal finance en sport. Met deze campagne willen we de merkbekendheid verhogen en luisteraars aansporen om de overstap te maken naar het nieuws van BNR Nieuwsradio."

Sjors Fröhlich, hoofdredacteur BNR Nieuwradio: "BNR Nieuwsradio is de aanjager van de vooruitgang. De zender brengt altijd het allerlaatste nieuws, maar zorgt ook voor duiding en verdieping. Spraakmakende presentatoren zorgen voor scherpe interviews. We nemen geen genoegen met het eerste antwoord of een makkelijke quote. We willen altijd weten waarom de dingen gaan zoals ze gaan. We zoeken verder en vragen verder. BNR Nieuwsradio zet je aan tot nadenken, tot discussie, tot innoveren en tot vooruitgang."


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen