Nieuws1 apr '14 10:12

Prestigieuze prijs voor reclamecampagne BNR Nieuwsradio

Auteur: BNR Webredactie

Een mooie onderscheiding voor BNR Nieuwsradio en reclamebureau The Oddshop. Met de radiospot Bay & Air, in augustus vorig jaar op Radio 1 uitgezonden, hebben beide partijen de ADCN-lamp, een prestigieuze reclameprijs, in de wacht gesleept.

De spot Bay & Air baarde in medialand opzien. De trojan commercial werd door Radio 1 na het uitzenden ervan verbannen omdat de publieke omroep STER-zendtijd weigert aan de 'concurrent'.

De spot is bedacht door reclamebureau The Oddshop in samenwerking met BNR. Het gaat om de ADCN-lamp in de categorie Actiemarketing. Hoofdredacteur Sjors Fröhlich van BNR Nieuwsradio is erg blij met de prijs: "Ik ben supertrots op deze prachtige onderscheiding!"

Ook voor de collega's van het Financieele Dagblad en het bureau Selmore was er succes. Zij haalden samen de lamp voor de 'Print & Buitenreclame voor Hoofdbrekers' binnen.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen