Nieuws20 mrt '12 13:49

Jonge Vlaamse ondernemers willen Nederlandse markt veroveren

Auteur: Anne-Marieke Baanders

Social Express heeft de finale bereikt van het start-up programma Bootcamp, initiatief van Ruud Hendriks. Nu wil het bedrijf zijn diensten aanbieden aan grote bedijven in Nederland en België.

Social Express is een online tool waarmee bedrijven een melding krijgen als er berichten over hun producten op Facebook en Twitter worden gepost. Het voordeel hiervan is dat de bedrijven hier snel op kunnen inspringen.

Finale

Ivo Minjauw (23) legt uit waarom ze tot de finale zijn doorgedrongen: 'De jury denkt dat we veel kunnen bereiken en mijn zakenpartner en ik complementair.'

Toekomst

Het bedrijf heeft zijn diensten inmiddels al getest bij Philips, Mediamarkt en Studio 100. Momenteel hebben ze nog geen klanten, maar er zijn al grote bedrijven in Nederland en België die interesse hebben in het product.

Dit artikel is deels overgenomen van de FD-website Young Entrepreneur. Lees hier meer.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen