Maar niemand draagt toch meer een das?
Marin Licina (25), Bernd Damme
(21), Adriaan Buyserd (28) en ‘godfather’ Steijn Pelle (22) zagen juist
daarin een uitgelezen kans.
Een goedgeklede man
die de deur voor een dame openhoudt en zijn spiegelbeeld niet schuwt.
Traditioneel, maar wel in een modern jasje, want e-commerce en verkoop
via een winkel op Facebook vormen het kernbedrijf van de jonge
ondernemers.
Onderscheid
"Daarin onderscheiden wij ons van de grote modenamen zoals Ralph
Lauren", zegt Pelle. "Dat soort merken heeft nauwelijks webwinkels." Dure fysieke locaties
en angst voor deserterende klanten zouden hier de oorzaak van zijn.
"Een gemiste kans", meent Pelle. "Internet en fysieke retail kunnen
elkaar juist versterken."
De huidige consumentenmaatschappij is er volgens de bedrijfskundestudent een waarin mensen snel over een product willen beschikken. En daarbij mag niet worden ingeboet op kwaliteit. Een onlinelabel en tijdelijke winkels op wisselende locaties moeten aan die vraag gaan beantwoorden, concludeert Pelle.
Auteur: Suzanne Blotenburg. Dit artikel is deels overgenomen van de FD-website Young Entrepreneur. Lees hier verder.