Podcasts6 sep '16 12:01Aangepast op 17 mei '17 10:42

OKG 29 – Hoe klantfeedback met likes en dislikes tot diepe inzichten leidt.

Tegenwoordig worden klanten overladen met feedback-verzoeken van bedrijven. Resultaat: hele lage respons rates en alleen reacties van klanten die heel blij of heel boos zijn. TryLikes doet het helemaal anders met hun even simpele als doeltreffende meet...

Tegenwoordig worden klanten overladen met feedback-verzoeken van bedrijven. Resultaat: hele lage respons rates en alleen reacties van klanten die heel blij of heel boos zijn. TryLikes doet het helemaal anders met hun even simpele als doeltreffende meetmethode: één paal, één vraag, twee antwoorden (duimpje omhoog of duimpje omlaag). Met deze manier van meten behalen ze […] Het bericht OKG 29 – Hoe klantfeedback met likes en dislikes tot diepe inzichten leidt. verscheen eerst op Sydney Brouwer.

Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen