Podcasts23 mrt '15 08:48Aangepast op 28 jun '17 18:06

FW012 - Geef je organisatie een menselijke en informele toon in 4 fases - Dimitri Lambermont en Jelle Drijver | Frankwatching.com

Door de opkomst van social media zag hij een belangrijke verschuiving. Een waarbij informele communicatie de nieuwe norm wordt. Mensen geven er steeds meer de voorkeur aan door organisaties te worden aangesproken als mensen, niet als een massa, doelgro...

Door de opkomst van social media zag hij een belangrijke verschuiving. Een waarbij informele communicatie de nieuwe norm wordt. Mensen geven er steeds meer de voorkeur aan door organisaties te worden aangesproken als mensen, niet als een massa, doelgroep of persona. Dit sluit mooi aan op mijn gesprek met Rob le pair vorige week. Maar hoe kom je bij een informele toon als je organisatie gewend is formeel te communiceren? Dimitri Lambermont deelt een strategie met je voor het doorvoeren van een menselijke toon in jouw organisatie. Hij zegt: begin vandaag nog, want je doelgroep wil straks niet anders meer. En je kunt je nu nog positief onderscheiden op helderheid in een wereld die van formele communicatie en jargon aan elkaar hangt.

Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen