Mediazaken20 okt '15 14:06Aangepast op 20 okt '15 16:23

20 oktober | De Ondernemer, MKB-reclame en Candle

Auteur: Andre van Arnhem

MKB’ers kunnen nog veel winst pakken in hun reclame-uitingen.

Wie genoeg budget heeft voor een grote reclamecampagne, huurt een team van professionals in. Wie dat niet heeft, is vaak aangewezen op zijn eigen creativiteit. Er daarbij gaat een hoop mis, ontdekte PostNL. Hun ‘MKB Reclamecheck’ bracht aan het licht dat er het MKB veel effectiever reclame kan maken. Te gast zijn Ludo Voorn, directeur marketing van PostNL, en Robin Holle, dierenarts en eigenaar van dierapotheker.nl.

De Ondernemer
Abonnees van het AD, het Parool en een heleboel regionale kranten kunnen zich verheugen op een nieuw maandelijks magazine. 'De Ondernemer' gaat het heten, dus dan is wel duidelijk voor wie het magazine bedoeld is. Hoofdredacteur wordt Quinty Danko, afkomstig van Scope Magazine. Bart Verkade, zakelijk directeur van De Persgroep, geeft een toelichting.

Candle
Eerst was er Blendle, nu is er Candle. Hetzelfde principe, maar dan toegespitst op christenen en christelijke tijdschriften. Vanaf 1 januari gaat de dienst van start. Projectleider Wijnand Voogdt, heeft al twintig christelijke tijdschriften aan zich kunnen binden.

BNR Mediazaken, iedere dinsdag live om 15:00 uur op BNR.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen