Mediazaken29 sep '15 12:45Aangepast op 29 sep '15 15:30

29 september | TopGear en PwC Media Outlook

Auteur: Andre van Arnhem

Wat betekent het vertrek van Clarkson, Hammond en May voor het TopGear-imperium?

Foto: Binh Tran
Foto: Binh Tran

TopGear begon ooit als een vrij gewoon autoprogramma, maar is uitgegroeid tot een vorm van totaalamusement waar ook mensen zonder bijzondere interesse voor auto’s met veel plezier naar kijken. Het programma trekt 350 miljoen kijkers in meer dan 200 landen. Maar kan TopGear die kijkers vasthouden, nu de boegbeelden Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May vertrokken zijn? In de studio de hoofdredacteur van TopGear Magazine Nederland, Roland van der Spek.

PwC Media Outlook
In 2017 gaan consumenten en adverteerders voor het eerst meer geld uitgeven aan digitale uitgaven dan aan print-media. Dat voorspelt PwC in zijn Entertainment & Media Outlook voor de komende vier jaar.In de studio Ennèl van Eeden, verantwoordelijk voor de entertainment- en mediasector bij PwC is.

BNR Mediazaken, iedere dinsdag live om 15:00 uur op BNR.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen