Mediazaken28 apr '14 12:09Aangepast op 28 apr '14 15:57

BNR Mediazaken 28 april | Alexander Klöpping over Blendle en BN'ers in de reclame

Auteur: Elke van Boxmeer

Maandag gaat de digitale krantenkiosk Blendle live. Alexander Klöpping is een van de oprichters en te gast. Ook praten we met Sonja Vernooij van Blauw Research over het nut en de noodzaak van BN'ers in de reclame.

Ruud Hendriks
Ruud Hendriks

Na maanden testen gaat Blendle vandaag officieel live. Via de website kan je artikelen uit tijdschriften en kranten lezen, zonder dat je de hele krant hoeft te kopen.

Je betaalt dus alleen voor wat je leest en je leest alleen wat je zelf interessant vindt. Kopen we over een paar jaar geen hele krant meer? Dat vragen we aan Alexander Klöpping, een van de oprichters van Blendle.

BN'ers in de reclame
In de Beurs van Berlage is momenteel de tentoonstelling 100 Jaar Reclame te zien. De relatie tussen BN'ers en de reclame is een bijzondere. Wanneer werkt de combinatie van merk en BN'er wel en wanneer niet? Sonja Vernooij van Blauw Research heeft hier onderzoek naar gedaan.

BNR Mediazaken, iedere maandag live om 15:00 uur op BNR.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen