Mediazaken6 jan '14 12:58Aangepast op 6 jan '14 16:04

BNR Mediazaken | RTL7 en BrandDeli

Auteur: Elke van Boxmeer

RTL7 is populairder dan ooit door darten en BrandDeli start de gezamenlijke verkoop van commercials voor 12 zenders.

Het WK darts hielp mannenzender RTL 7 aan de best bekeken maand ooit. De slogan 'Meer voor mannen' lijkt zijn vruchten af te werpen, maar hoe houdt de zender deze goede cijfers vast in het nieuwe jaar?

Te gast is Marco Louwerens, programmadirecteur RTL 7.

BrandDeli
Ze zijn nog maar een paar dagen de gezamenlijke verkoop van televisiespotjes gestart. BrandDeli, het saleshuis dat maar liefst 12 zenders vertegenwoordigt zoals Discovery Channel, Nickelodeon, MTV en Fox Sports.

Hoe stem je de planning van zoveel verschillende spots en  zenders op elkaar af? Allard Ruyl, directeur van BrandDeli legt het uit.

BNR Mediazaken: Iedere maandag live om drie uur op BNR.

Gerelateerde artikelen