Mediazaken3 feb '14 13:44Aangepast op 5 feb '14 00:18

BNR Mediazaken | Radioreclame bestedingen, Netflix en regionale journalistiek

Auteur: Elke van Boxmeer

De radioreclame bestedingen zijn gestegen in 2013. Hoe gaat het met Netflix in Nederland en wel of geen hoofdredacteur in de regionale journalistiek?

Ruud Hendriks
Ruud Hendriks

Er is meer omzet behaald binnen de markt van radioreclame. Liedewij Hentenaar, directeur van het Radio Advies Bureau komt vertellen hoeveel.

Netflix
Hoe gaat het met Netflix in Nederland en wanneer wordt het aanbod vernieuwd? We spraken met Joris Evers, wereldwijd woordvoerder van de video streamingsdienst.

Hoofdredacteur verdwijnt
De regionale media moet 17 miljoen euro bezuinigen. Gaat dit ten koste van de functie van hoofdredacteur? Mark Snijders, nu nog hoofdredacteur van Omroep Gelderland neemt het zekere voor het onzekere en stapt op. Hij is bij ons te gast.

BNR Mediazaken: Iedere maandag live om drie uur op BNR.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen