Mediazaken7 mei '12 14:14Aangepast op 7 mei '12 14:30

BNR Mediazaken | Wereldomroep, SBS en de push-up beha van de Hema

Auteur: Elke van Boxmeer

Het verdwijnen van de Nederlandse uitzendingen van de Wereldomroep, 20 miljoen voor het noodlijdende SBS en de AMMA Awards.

De Wereldomroep moet fors bezuinigen en verdwijnt in de huidige vorm. Deze week een laatste marathon-uitzending van een omroep die 65 jaar lang het nieuws volgde.
Te gast is hoofdredacteur Rik Rensen.

Vrijdag kondigde de Finse topman Pekka Kaukonen van Sanoma Media aan nog eens 20 miljoen in SBS te stoppen.

Hoe staat het bedrijf er financieel voor? We praten erover met journalist Johan Leupen van het FD.

Push-up beha’s gedragen door mannen. Écht Hema. Hoe onze eigen Hema een push-up beha bedacht voor mannen en vervolgens een leger aan internationale pers op de stoep kreeg.

De campagne werd genomineerd voor de AMMA Awards. Deze week worden deze mediaprijzen uitgereikt. Te gast zijn twee genomineerden:

Judi op het Veld, hoofd corporate communicatie bij de Hema en Ludovic van Mierlo, Client Services Director bij mediabureau OMD.

BNR Mediazaken: elke maandag om 14:30 uur op BNR.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen