Mediazaken3 dec '12 13:40Aangepast op 3 dec '12 16:09

BNR Mediazaken | Afschermen van online content en reclameprijzen

Auteur: Elke van Boxmeer

Niet alleen online artikelen kunnen tegenwoordig achter een betaalmuur gezet worden, maar ook video's, whitepapers en livestreams.

Een oud Apple-manager steekt 400.000 euro in Cleeng, een Amsterdamse start-up die het gedeeltelijk afschermen van content mogelijk maakt. Presentator Ruud Hendriks praat erover met de CTO van Cleeng, Donald Res. Is men bereid te betalen voor content en hoe bepaal je wat een video of afbeelding waard is?

Eurobest
Een magere oogst voor Nederlandse reclamebureaus tijdens het Europese reclamefestival Eurobest van afgelopen weekend. Wat is een prijs nog waard? Te gast is Sybrig Andringa, Executive Producer bij productiebureau CZAR. Ze was jurylid in Lissabon bij Eurobest. Aan de telefoon Niels "Shoe" Meulman, art director en graffiti-artiest. Hij maakte tijdens het festival een live graffiti-project in Lissabon.

BNR Mediazaken: Iedere maandag om half drie op BNR.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen