Zakendoen29 sep '15 17:11Aangepast op 30 sep '15 17:02

30 september | Student Hotel, Mohammed Glossy en Mainport Innovation Fund II

Auteur: Martje Schoemaker

Marijke Roskam doet zaken vanuit de BNR-studio in Amsterdam.

Foto: ANP
Foto: ANP

Nederland is morgen weer een tijdschrift  rijker. De Mohammed Glossy wordt dan namelijk gelanceerd. Hoofdredacteur Brahim Bourzik vertelt hoe hij het blad in de markt gaat zetten en hoe hij het heeft gefinancierd.

Store in Brands
Met gewone reclame bereiken merken niet meer hun doelgroep, met een winkelbeleving wél. Store in Brands heeft al 100 succesvolle campagnes in hun popup store in Amsterdam georganiseerd. Maar ook de popup winkel in een winkel wordt steeds populairder.

Student Hotel
Dankzij een investering van 100 miljoen euro kan The Student Hotel uitbreiden in Europa. Over de groeiplannen, de kleur van de prullenbakken en luxe studentenkamers praten we met oprichter Charlie MacGregor.

Mainport Innovation Fund II
Een nieuw fonds, opgericht door KLM, Schiphol, TU Delft, Havenbedrijf Amsterdam en NS, moet innovatieve startups op weg helpen in binnen-en buitenland. Te gast is fondsmanager Thijs Gitmans.


Dat en meer in Zakendoen met, iedere werkdag van 13:30 uur tot 15:00 uur.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen