Zakendoen13 aug '12 02:30

Zakendoen Met | Piet!, vakanties en de slager op de hoek

Auteur: Thijs Baas

Zakendoen met Rens de Jong komt vandaag vanuit de BNR-studio in Amsterdam.

Rens de Jong
Rens de Jong

Zakenpartner is Bernd Damme, eigenaar van de zonnebrillenwebshop Eye-Wear.nl en oprichter van zijn eigen herenmodemerk.

Het is een jongetje en zijn naam is Piet! Onder deze nieuwe naam gaat het kledingketen Piet Kerkhof voortaan verder. Retailstrateeg en interim-directeur Yvonne van Dormael voorzag het familiebedrijf van een make-over. Maar hoe steek je een kledingketen in een nieuw jasje?

Myrtille Danse, directeur van BoP Innovation Center is te gast. In ontwikkelingslanden valt de komende jaren zo’n 600 miljard dollar te verdienen. Het BOP Innovation Center helpt Nederlandse ondernemers in het zakendoen met de allerarmsten.

Cees Buys, ondernemer en schrijver van managementboeken, schuift aan om te praten over plannen om 'de slager op de hoek' te behouden, namelijk door ze massaal over te nemen.

Vandaag in de pitch: Jose Houtman van makemyholiday.nl heeft dé oplossing voor vakanties die op een mislukking uitdraaiden. Ze is verkozen tot Beste start-up in de reisbranche.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen