Klantenshow10 sep '14 15:16Aangepast op 14 sep '14 13:59

Uitzending 10 september | Reclamebureaus moeten flirten, Woekerpolissen, Vloggers bij Wehkamp

Auteur: BNR Webredactie

Aegon schudt 460 duizend woekerpolishouders wakker. Omdat ze geld kunnen terugkrijgen.

Maarten Bouwhuis
Maarten Bouwhuis

Over deze bijzondere marketing-actie vertelt Claudia Goossens van Aegon in onze uitzending.

Reclamebureaus moeten klanten versieren
En omdat het allemaal steeds meer op flirten gaat lijken, is er ook een flirt-app bedacht. Een soort "Tinder voor reclamebureaus." Merien Kunst van reclamebureau Woedend! maakte de app en komt uitleggen.

Vloggers voor Wehkamp
Nieuw: zes van Nederlands bekendste vloggers gaan samenwerken met wehkamp.nl. Op het youtube-kanaal ‘Simply Stylish’ delen de meisjes tips met bezoekers. "Miss Lipgloss" vertelt in de studio.

BNR Klantenshow: Iedere woensdag om 15.30 uur op BNR.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen