
Rob Vinke is hoogleraar personeelswetenschappen in onder meer Nyenrode. Hij voorziet dat de oude bedrijven deze generatiekloof niet gaan overleven.
Risico’s aan cocreatie
Wie zijn klantencontact goed aanpakt, maakt van zijn klanten ambassadeurs: betrokkenheid is goud waard. En dus gaan bedrijven in gesprek met hun klanten. Sommige vragen klanten zelfs mee te denken over hoe de producten eruit moeten zien. Dit is het recept voor "Customer Engagement". Peter Verhoef is hoogleraar marketing aan de RUG. Hij waarschuwt voor de keerzijde van Customer Engagement.
Sport en emotie
Adrenaline, uitputting en frustratie...allemaal emoties die sporters voelen tijdens de wedstrijd. Voor toeschouwers die NOG intsenser willen meeleven is er nu het Alert Shirt:een T-shirt waarmee je tijdens het kijken van een wedstrijd voelt wat de sporter op het veld ervaart. Het is één van de innovaties die deze week op het retailcongres in Amsterdam is gepresenteerd. Verslaggever Renee van Heteren probeerde het uit...
BNR Klantenshow: Iedere woensdag om 15.30 uur op BNR.