Klantenshow18 jan '13 09:40

FrieslandCampina zet in op meerwaarde voor melkveehouders met Melkweb

Auteur: Redactie Customer Talk

De zuivelcoöperatie FrieslandCampina wil zijn concurrentiepositie versterken door hun leden-melkveehouders bij elkaar te brengen op een nieuwe interactieve ontmoetingsplek Melkweb. Met dit platform wil het zuivelbedrijf een aantrekkelijke zuivelonderneming kunnen zijn door het bieden van informatie, kennisdeling en interactie. Dit moet meerwaarde kunnen bieden aan melkveehouders. Internetbureau eFocus is verantwoordelijk voor de strategie, het ontwerp en de ontwikkeling van Melkweb.

Zuivelcoöperatie FrieslandCampina komt met een nieuw servicekanaal voor zijn leden-melkveehouders, Melkweb genaamd. Met dit online interactieve platform wil het zuivelbedrijf meerwaarde kunnen bieden aan de melkveehouders. Op het platform moeten leden kennis kunnen delen en kunnen deelnemen aan discussies. Ook moeten ze toegang krijgen tot bedrijfsdata, zoals de melkuitslagen en Foqus planet uitslagen, het kwaliteits- en duurzaamheidssysteem.

Met het platform wil de zuivelonderneming de ambitie om de meest aantrekkelijke zuivelonderneming voor hun leden-melkveehouders te zijn kunnen realiseren. Het fullservice internetbureau eFocus is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de strategie, het ontwerp en de totale ontwikkeling van het platform. Er moet ook een koppeling gerealiseerd worden met het backoffice systeem van FrieslandCampina.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk

Gerelateerde artikelen