Klantenshow4 sep '13 14:51

BNR Klantenshow | Leren van Alpe d'HuZes

Auteur: Marjolein Niestadt

Geen enkel imago is zo kwetsbaar als dat van een goed doel. Hoe voorkom je schandalen zoals rond Alpe d'HuZes?

Zo word je geprezen als Moeder Theresa zelf, en zo val je van je voetstuk en wil niemand nog iets met je te maken hebben. Geen enkel imago is zo kwetsbaar als dat van een goed doel. Hoe voorkom je als stichting schandalen zoals rond Alpe d'HuZes? Daarover praat presentator Maarten Bouwhuis met communicatie-expert Birgitta van Loon van bureau In'tent. En met directeur Monique van 't Hek van Plan Nederland, de organisatie die vroeger Foster Parents Plan heette, en in 1999 zwaar onder vuur kwam te liggen.

OOK:

'Mobile marketing heeft de toekomst', roepen experts al een paar jaar. En hoewel bijna iedereen tegenwoordig een smartphone heeft, valt de opbrengst van mobiele marketing zwaar tegen. Slechts 3 procent van de ondernemers is tevreden over het rendement van hun investeringen. Hoe haal je er wél uit wat er in zit? Michiel Munneke van M2Mobi heeft tips.

EN VERDER:

Fraude met internetbankieren veroorzaakt veel minder schade dan een jaar geleden. Het schadebedrag is met 82-procent gedaald, zegt de Nederlandse Vereniging van Banken. Goed nieuws, maar hoe zit het met de kosten van de storingen in internet bankieren? Bart Jacobs, hoogleraar internetveiligheid aan de Radboud Universiteit, wil de bedragen op tafel hebben.

BNR Klantenshow: Iedere woensdag om 15.30 uur op BNR.

Gerelateerde artikelen