Klantenshow2 apr '13 13:03Aangepast op 3 apr '13 11:39

Extra online kanaal To Be Dressed moet winkelleegstand tegengaan

Auteur: Redactie Customer Talk

To Be Dressed is een nieuw platform voor mode-uitverkoop waarop kledingwinkels hun merkkleding online moeten kunnen aanbieden aan consumenten in Nederland. De eigenaren van het platform, Wouter Kokken en Barry Kikkert, willen met dit platform winkeliers een extra online afzetkanaal bieden waar ze afgeprijsde kledingstukken kunnen verkopen. Uiteindelijk moet zo winkelleegstand tegengegaan worden.

Extra online kanaal To Be Dressed moet winkelleegstand tegengaan
Extra online kanaal To Be Dressed moet winkelleegstand tegengaan

Volgens de eigenaren van het online platform To Be Dressed, Wouter Kokken en Barry Kikkert, dreigen veel winkels uit het straatbeeld te verdwijnen door de recessie en de stijging van het aantal verkopen via internet. Om dit tegen te gaan lanceerden ze het platform To Be Dressed, een online kanaal waarop winkeliers hun merkkleding of speciale aanbiedingen moeten kunnen aanbieden aan consumenten in heel Nederland.

Door winkeliers een extra online kanaal te bieden, moet de omzet van dit online kanaal direct weer de detailhandel in stromen. Zo moeten consumenten een bijdrage gaan leveren aan het behoud van fysieke winkelstraten. Volgens de ontwikkelaars heeft een groeiend aantal winkeliers zich al aangesloten bij het platform.

In de webwinkel moeten consumenten afgeprijsde heren-, dames- en kinderkleding van verschillende merken kunnen vinden.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen