Klantenshow4 jul '13 10:06

Roompot vraagt klant feedback via Shearn

Auteur: Redactie Customer Talk

Roompot vakantieparken gaat zijn klanten de mogelijkheid bieden om hun feedback te geven via Shearn. Shearn is een mobiele applicatie voor Facebook waarmee consumenten hun ervaringen over bedrijven kunnen delen en hiervoor beloond worden. De punten die consumenten verdienen kunnen ingewisseld worden voor een korting of andere wederdiensten op het park zelf.

Roompot vraagt klant feedback via Shearn
Roompot vraagt klant feedback via Shearn

Klanten van Roompot vakantieparken kunnen vanaf nu hun ervaringen of belevenissen delen via Shearn. Shearn is een mobiele applicatie van Nederlandse ontwikkelaars waarmee consumenten via Facebook hun ervaringen over bedrijven kunnen delen. Nadat consumenten die ervaring gedeeld hebben, sparen ze punten die ingewisseld kunnen worden voor korting of andere wederdiensten op het park.

Klanten moeten met een Facebook-account kunnen inloggen bij Shearn. Als ze een ervaring plaatsen, moet die reactie direct op hun Facebookpagina komen te staan inclusief de Facebook-link naar de Facebookpagina van Roompot.

Er zijn dertien parken van Roompot waarbij het mogelijk is om evaluaties via Shearn te delen. Deze dertien parken zijn: Roompot Kijkduin, Debanjaard, DeSoetenhaert, Hunzedal, Residance Cadzand-Bad, Hod Domburg, Kustpark Texel, De Katjeskelder, Klein Vink, Weerterbergen, ZeelandVillage en Kustpark Egemond aan zee.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen