Klantenshow6 mrt '13 10:57

Blokker gaat ook grote artikelen thuis bezorgen

Auteur: Redactie Customer Talk

De winkelketen Blokker biedt klanten nu ook de mogelijkheid om grote bestellingen, zoals tuinmeubels of grote huishoudelijke artikelen, thuis te laten bezorgen. Voor de bezorging van grote producten heeft Blokker gekozen voor Extra@Home van PostNL. Klanten moeten zelf kunnen kiezen voor directe levering binnen 48 uur of voor belevering op afspraak.

Winkelketen Blokker gaat gebruik maken van Extra@Home van PostNL. Hiermee moeten ook grote bestellingen, zoals tuinmeubels of grote huishoudelijke artikelen, bij klanten thuis bezorgd kunnen worden. Consumenten hebben de mogelijkheid om bestellingen gebruiksklaar te laten leveren. Producten worden dan geïnstalleerd of aangesloten bij klanten thuis.

Klanten moeten zelf kunnen kiezen voor directe levering (binnen 48 uur) of voor levering op afspraak. De avond voor de bezorging moet automatisch een sms naar de klant worden gestuurd waarin staat in welk tijdsbestek (venstertijd van drie uur), de producten worden verstuurd. Vlak voor de bezorging ontvangt de klant nog een sms met een gerichte aflevertijd.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen