Klantenshow8 mrt '13 10:38

Veluws Bureau voor Toerisme start digitale informatiebalie

Auteur: Redactie Customer Talk

Het Veluws Bureau voor Toerisme (VBT) heeft zijn dienstverlening uitgebreid met een extra kanaal. De organisatie wil internet combineren met persoonlijk contact en heeft daarom gekozen voor iTV.Desk van it-dienstverlener Centric. Hiermee moeten klanten via de webcam en chat live contact kunnen maken met een VVV-medewerker om op maat tips en ideeën te krijgen voor een dagje uit of een vakantie.

Veluws Bureau voor Toerisme start digitale informatiebalie
Veluws Bureau voor Toerisme start digitale informatiebalie

Nick Nijhuis, senior marketeer bij het Veluws Bureau Voor Toerisme (VBT), vertelt dat toeristen steeds meer informatie zoeken op internet. 'Mensen zijn minder bereid om naar een informatiebalie te komen als ze informatie willen over een dagje uit of vakanties', aldus Nijhuis. Om tegemoet te kunnen komen aan deze behoefte van de klant is het bureau gaan werken met een digitale informatiebalie.

Het VBT heeft gekozen voor iTV.Desk van it-dienstverlener Centric. Via dit extra kanaal moeten consumenten via de webcam en chat live contact kunnen maken met een VVV-medewerker. Zo moet de medewerker persoonlijk en op maat tips en ideeën kunnen geven voor dagjes uit of een vakantie. Ook moeten via het kanaal websites en documenten gedeeld kunnen worden zodat de medewerker en de consument samen naar informatie kunnen kijken.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen