Klantenshow13 dec '12 13:48

Augmented reality retailcampagne voor HP Connected Music Player

Auteur: Redactie Customer Talk

Voor de promotie van HP Connected Music Player, zet het reclamebureau ChannelUp een augmented reality retailcampagne in. Door gebruik te maken van de Aurasma technologie, ontwikkeld door het door HP overgenomen Autonomy, moeten consumenten door hun smartphone-camera voor de fysieke advertentie te houden, een filmpje te zien krijgen dat meer informatie geeft over de muziekspeler.

Augmented reality retailcampagne voor HP Connected Music Player
Augmented reality retailcampagne voor HP Connected Music Player

HP wil zijn nieuwe HP Connected Music Player op een innovatieve manier onder de aandacht brengen van de consument. Reclamebureau ChannelUp heeft daarom een augmented reality retailcampagne opgezet voor het bedrijf. Deze campagne is ontwikkeld met behulp van de door HP's Autonomy ontwikkelde applicatie Aurasma.

De Aurasma-technologie moet consumenten in staat stellen om met de camera van hun smartphone fysieke advertenties van de HP Connected Music Player te scannen. Als ze hun camera voor de advertentie houden moet er een filmpje op hun telefoon verschijnen dat meer informatie moet geven over de muziekspeler. Wel dienen consumenten eerst de Aurasma app te downloaden.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen