Internationale speler in aandrijftechniekoplossingen voor de olie, gas en maritieme industrie, Doedijns, wil zijn klanten beter kunnen bedienen via de website. Om dit te realiseren moet de website van de technische partij vernieuwd worden. Hierbij is het belangrijk dat de website in lijn komt te liggen met de huisstijl van de Doedijns Group International en ook moet de focus gelegd worden op systeemoplossingen. De nieuwe website moet een brug slaan tussen de te bedienen markten en de producten die de onderneming biedt.
De website moet beter aansluiten op verschillende doelgroepen en ook moet de gebruikerservaring verbeterd worden. Daarnaast moet de layout en de content zich automatisch gaan aanpassen aan de schermgrootte van de browser. Hierdoor moet de website werken op alle apparaten zoals dekstops, laptops, tablets en smartphones.
De organisatie heeft gekozen voor het internetbureau Colours. Zij zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de site. Daarnaast is ook gekozen voor het content management systeem (cms) van softwareleverancier EPiserver. Verwacht wordt dat de website in het eerste kwartaal van 2013 wordt opgeleverd.
Dit artikel is geschreven door Customer Talk