Klantenshow12 dec '12 11:28Aangepast op 13 dec '12 00:09

Doedijns wil klant beter bedienen met nieuwe website

Auteur: Redactie Customer Talk

Doedijns, speler op gebied van aandrijftechniekoplossingen voor de olie, gas en maritieme industrie, wil met een nieuwe website zijn klanten beter kunnen bedienen. De technische partij wil groei en ontwikkeling van de afgelopen jaren sterker en duidelijker naar buiten kunnen brengen. Belangrijk is dat de website en brug slaat tussen markten en de producten die het bedrijf biedt. Internetbureau Colours is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de nieuwe website en er is gekozen voor een cms van softwareleverancier EPiserver.

Doedijns wil klant beter bedienen met nieuwe website
Doedijns wil klant beter bedienen met nieuwe website

Internationale speler in aandrijftechniekoplossingen voor de olie, gas en maritieme industrie, Doedijns, wil zijn klanten beter kunnen bedienen via de website. Om dit te realiseren moet de website van de technische partij vernieuwd worden. Hierbij is het belangrijk dat de website in lijn komt te liggen met de huisstijl van de Doedijns Group International en ook moet de focus gelegd worden op systeemoplossingen. De nieuwe website moet een brug slaan tussen de te bedienen markten en de producten die de onderneming biedt.

De website moet beter aansluiten op verschillende doelgroepen en ook moet de gebruikerservaring verbeterd worden. Daarnaast moet de layout en de content zich automatisch gaan aanpassen aan de schermgrootte van de browser. Hierdoor moet de website werken op alle apparaten zoals dekstops, laptops, tablets en smartphones.

De organisatie heeft gekozen voor het internetbureau Colours. Zij zijn verantwoordelijk voor de ontwikkeling van de site. Daarnaast is ook gekozen voor het content management systeem (cms) van softwareleverancier EPiserver. Verwacht wordt dat de website in het eerste kwartaal van 2013 wordt opgeleverd.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen