Klantenshow11 mei '11 16:55Aangepast op 13 mei '11 00:31

Bonuskaart of Air Miles?

Auteur: Saskia van Huijgevoort

Elk bedrijf heeft tegenwoordig klantenspaaracties. Albert Heijn zette de Wuppies en Welpies in, bij Shell plak je zegeltjes en energiebedrijf Eneco gaf dit weekend bloembollen aan haar klanten. Zit de consument hier wel op te wachten?

Het gaat over klantenbinding in de Grote BNR Klantenshow. Onze stelling is: de klant wordt goedkoop ingepakt met loyaliteitsprogramma’s. Hierover praten we met Petra Mesdag, zij is manager klantrelaties bij Eneco. Daarnaast is in de uitzending Allard van Riel, hoogleraar marketing van de Radboud Universiteit.
Het heiligdom Apple
Verder gaat het over de waarde van het merk Apple. Het kindje van Steve Jobs is als merknaam ruim 106 miljard euro waard. Dat blijkt uit de top 100 van meest waardevolle merken wereldwijd van Millward Brown. We praten met merkendeskundige Rob van Benthem, want wat vinden gebruikers belangrijk bij de keuze van een merk?
Luister woensdagavond om 19.00 uur naar De Grote BNR Klantenshow met Maarten Bouwhuis.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen