Klantenshow27 sep '12 13:46

BNR Klantenshow | Prijs product niet relevant voor consument

Auteur: Elke van Boxmeer

Wanneer pikken klanten een dure prijs?

De prijs van een product is helemaal niet zo relevant in het koopproces. De prijs is namelijk alleen belangrijk als klanten het product niet van waarde vinden. Eens of oneens?

Live vanuit de Klantbelevingsconferentie
Presentator Rens de Jong praat erover op de Klantbelevingsconferentie 2012 in Baarn met Paul Roosen, directeur service, Miele.

Wat doen bedrijven met mijn informatie?
Bedrijven weten steeds meer van ons door online zoekgedrag. Gevaarlijk? Nee, hoe doen we juist ons voordeel hiermee?

Te gast is Maaike Vrenken, Manager Customer Service, Wehkamp. Ook aan tafel trendwatcher Vincent Everts.

BNR Klantenshow: iedere donderdag om 20.00 uur op BNR.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen