Klantenshow18 dec '12 12:06

T-Mobile legt nadruk op klantdialoog in vernieuwde app

Auteur: Redactie Customer Talk

Telecombedrijf T-Mobile heeft zijn mobiele applicatie uitgebreid. Naast inzicht in het mobiel verbruik en facturen wil de telco ook meer de dialoog aan kunnen gaan met klanten. De app is daarom uitgebreid met een directe toegang tot T-Mobile Forum, Denk Mee en Toestelhulp. Op het forum moeten klanten elkaar kunnen helpen met problemen en via Denk Mee moeten klanten van T-Mobile feedback en suggesties kunnen geven voor betere producten en diensten.

T-Mobile legt nadruk op klantdialoog in vernieuwde app
T-Mobile legt nadruk op klantdialoog in vernieuwde app

Het telecombedrijf T-Mobile wil meer de nadruk leggen op het dialoog met klanten. De telco komt daarom met een vernieuwde mobiele applicatie. In de app moeten klanten direct toegang kunnen krijgen tot T-Mobile Forum, Denk Mee en Toestelhulp. Hiermee zegt het bedrijf tegemoet te komen aan de wensen van klanten.

In het forum moeten klanten elkaar kunnen helpen met het oplossen van problemen en via Denk Mee moeten T-Mobile klanten feedback kunnen geven. Volgens de Telco is de app één van de belangrijkste kanalen voor contact en dialoog met de klant.

De vernieuwde applicatie is nu alleen beschikbaar voor mobiele apparaten met het iOS besturingssysteem. De applicatie voor Android is in ontwikkeling en komt naar verwachting in het eerste kwartaal van 2013 uit.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen