Klantenshow1 nov '12 10:58

Schoenenreus focust op cross channel strategie

Auteur: Redactie Customer Talk

Retailer Schoenenreus wil verdere stappen zetten binnen e-commerce. Er moet worden gekeken naar de toegevoegde waarde van de webshop die sinds oktober vorig jaar draait. Aan de hand van ervaringen moet een meerjarenplan ontwikkeld worden. De nadruk ligt daarbij op hun cross channel strategie. Het internetbedrijf LECTRIC Groep gaat de schoenenretailer ondersteunen bij dit proces.

Schoenenreus, schoenenretailer met winkels in Nederland en België, wil zijn e-commerce strategie verder uitdiepen. Sinds oktober vorig jaar draait de webshop van het bedrijf en nu vindt de onderneming het tijd om verdere stappen te zetten op het gebied van hun cross channel strategie. De organisatie heeft het internetbedrijf de LECTRIC Groep gekozen om ondersteuning te bieden bij het verdiepen van de e-commerce strategie.

Door te kiezen voor de LECTRIC Groep betekent dit dat de dochterbedrijven van de groep in stappen ondersteuning moeten bieden aan de schoenenretailer. De eerste dochteronderneming die aan de slag gaat met het traject is e-commercespeler Symfony | XIB. De ervaringen met de webshop van Schoenenreus moeten door hen vertaald worden in een meerjarenplan. Daarbij moet gekeken worden naar de toegevoegde waarde van het online kanaal op bestaande winkels.

Dit artikel is geschreven door Customer Talk


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen