Klantenshow6 apr '11 19:01Aangepast op 6 apr '11 20:07

De woensdagavond van BNR

Auteur: Thijs Baas

In de Grote BNR Klantenshow, het programma op BNR over klantgericht ondernemen, is vandaag Bart Weijermans, algemeen directeur van T-Mobile Nederland te gast. Zijn doodgewone werkdag veranderde op 28 maart om 14u 's middags in een dag met bellende, geïrriteerde en stressende klanten. Op deze maandag viel het netwerk van T-Mobile uit en bleef het uit de lucht tot 11 uur 's avonds.

Maarten Bouwhuis en co-host Egbert Jan van Bel praten met Bart Weijermans over de storing, het wel of niet compenseren van klanten en de hetze die Youp vorig jaar opzette tegen T-Mobile.
BNR Duurzaam
De Europese Commissie wil de uitrol van slimme netwerken versnellen. Om die versnelling te realiseren zijn grootschalige pilots nodig. Hoog tijd voor BNR Duurzaam om aandacht te besteden aan slimme netwerken, oftewel 'smart grids'. We praten erover met de enige Hoogleraar Smartgrids in Nederland, Han Slootweg. André Jurjus, directeur van Energie-Nederland is deze BNR Duurzaam onze co-host.  Met hem bespreken we o.a. de uitkomsten van een onderzoek van Energie-Nederland en ECN naar de voor- en nadelen van een duurzaam leveranciersverplichting.
BNR Carrière
De SER presenteert een rapport waarin aanbevelingen staan om het vrijwillig veranderen van baan te stimuleren. Maar, is dit rapport daarvoor toereikend en zijn er geen andere beslissingen die ook genomen moeten worden? In BNR Carriere praatHester van Dijk erover met Theo Bovens, kroonlid van de SER en Arjan Heyma, arbeidsmarktdeskundige bij het SEO.


 


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen