Gezellig afvallen met Linda de Mol
Linda de Mol is ‘keihard te dik’ en dat mogen we allemaal weten. Met de zomer in het vooruitzicht probeert de mediavrouw wat kilootjes kwijt te raken. Ze roept iedereen op mee te doen.
Via haar website Linda.lijnt deelt ze vanaf vandaag haar tips en ervaringen. In vlogs, waarvan de eerste vanavond verschijnt, geeft de presentatrice zich zes weken lang bloot: hoeveel ze nu weegt, hoeveel ze het liefst kwijt zou willen en hoe ze dat gaat doen.
Omdat alles wat Linda aanraakt verandert in goud, wordt ook dit project een daverend succes, weet Rob Benjamens van Brand and Business Architects. ‘Linda de Mol is absoluut een sterk merk. Toegankelijk, vriendelijke, stijlvol, bekend. Dat zijn criteria waar veel andere merken jaloers op zijn. Op een bijeenkomst van het blad Linda op het strand van Almere kwamen zo’n 40.000 mensen af.’
Van ons allemaal
Dat zelfs het NOS, en nu ook BNR Nieuwsradio, aandacht besteedt aan de zoveelste BN’er die van plan is om af te vallen, dan is er iets aan de hand. ‘Als jij of ik gaan aankondigen dat we gaan afvallen, dan wordt daar echt geen aandacht aan besteed’, zegt Benjamens. ‘Dat komt omdat zij een beetje van ons allemaal is. Dat is ook weer een kenmerk van een goed merk.’
Ook Paul de Leeuw heeft een sterk merk, bleek zondag maar weer eens, nadat zijn Instagram-reactie op het nieuws van Linda de Mol door verschillende media werd opgepikt. In de video laat de presentator weten de strijd aan te gaan met zijn collega. ‘Ik ga ook morgen beginnen. Als jij jouw weegschaal laat zien, dan laat ik mijn weegschaal zien. Ik denk dat jij een enorme stok achter de afvaldeur bent.’