Media1 aug '22 16:50

Zomerlijst | De Klantenpodcast

Auteur: BNR Webredactie

Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Een onmisbaar stukje amusante informatie om goed geïnformeerd terug te keren van de vakantie.


Smiling waitress talking to customer at counter in a cafe
Smiling waitress talking to customer at counter in a cafe (ANP / Westend61 )

Bescheiden

Bescheiden zijn is een mooie eigenschap, alleen zit het vaak in de weg bij het bereiken van zakelijke doelen. Wat zijn de beste manieren om jezelf te laten zien, zonder van de daken te schreeuwen hoe geweldig goed je bent? En hoe vraag jij aan klanten en andere relaties in je netwerk wat je nodig hebt?


Oprecht

Kan je ook klantgericht zijn, zonder ook oprecht te zijn? Want was als de glimlach, niet echt is? En wat als je echt chagrijnig bent?


Rake teksten

Teksten die enthousiasmeren, herkenbaar zijn en uitnodigend. Hier heb je vijf quick-wins waar je meteen wat aan hebt.


Meesterschap

Vakmanschap is meesterschap, en dat geldt ook voor woord. Het is net zo belangrijk om te weten wat je wél zegt, en wat je níet zegt.


Offertes

Is de prijs echt het enige wat telt? Of kun je de inhoud zo aantrekkelijk maken dat de klant ook bereid is om niet voor de goedkoopste aanbieder te kiezen?



Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen