MKB4 mrt '16 17:33

MediaMonks opent twee vestigingen in Zuid-Amerika

Auteur: Thijs Baas

Het creatieve digitale productiebedrijf MediaMonks opent nog in de eerste helft van dit jaar twee vestigingen in Zuid-Amerika. Officieel wordt de uitbreiding pas op 20 april aangekondigd op het Wave Festival in Rio de Janeiro, maar in de praktijk zijn de vestigingen in Brazilië en Argentinië al bedrijf, zegt Victor Knaap van MediaMonks.

Foto: ANP
Foto: ANP

"In principe draait het al", erkent Knaap. "We zijn bezig met twee locaties, in Brazilië en Argentinië. En misschién zijn ze zelfs al open", voegt hij er ietwat cryptisch aan toe, in gesprek met BNR's Zakendoen Met. Het gaat het bedrijf, met zo'n 500 werknemers en een verwachte omet van 55 miljoen euro, behoorlijk voor de wind. "Wij zijn bezig om op het allerhoogste niveau te werken, tussen reclame-idee en technologie. En dat betekent dat we op minimaal tien tot twaalf plekken in de wereld moeten zitten."

 

MediaMonks heeft al een innige samenwerking met bedrijven als Google, Facebook, Spotify en Twitter. Inmiddels is het bedrijf - naar eigen zeggen - uitgegroeid tot het grootste 'creatieve digitale productiebedrijf' op aarde. "Dus wat wij nodig hebben is inzicht in waar die technologie naartoe gaat. Dat is het allerbelangrijkst." De groten der aarde dus, maar er blijft altijd nog wel iets te wensen over. Gevraagd naar een gedroomde zakenpartner hoeft Knaap niet lang na te denken: "Tesla."

Gerelateerde artikelen