Hemmen27 jun '14 12:13Aangepast op 30 jun '14 15:11

Paul van Liempt 30 juni | Belkin, Inhaakreclames en IKEA-bank

Auteur: BNR Webredactie

De tijd dringt voor Richard Plugge. Zaterdag begint de Tour de France, maar er zijn grote zorgen. Als algemeen directeur moet hij er voor zorgen dat zijn ploeg na het vertrek van Belkin niet leeggeplukt wordt. Kan hij een leegloop van de ploeg tegenhouden?

Inhaakreclames
Grote bedrijven laten een kans voor open doel liggen als het gaat om superactuele reclame tijdens het WK. Waar men in Amerika grossiert in last-minute aangepaste commercials rond de sport, zijn er in Nederland maar een paar 's nachts doorwerkende marketeers. Reclameman Ronald Laan geeft een spoedcursus inhaken.

Sportpanel
In het sportpanel uiteraard veel aandacht voor het WK, maar we blikken ook vooruit op de Tour. In het panel: Topsportadviseur Paul Foortse, Robbert Reimering, sportcommentator en -presentator en oprichter van Double Dutch en Gijsbregt Brouwer,  sport-consultant en eigenaar van Sportnext.nl.

IKEA-bank
Een Nederlander wordt commissaris bij de IKANO, de bank van IKEA. De IKEA heeft grote ambities met de bank in Europa, en timmert in met name Scandinavie al aardig aan de weg. Alleen in Nederland wil het nog niet lukken. Kan Diederick van Thiel daar verandering in brengen?

Dit alles en meer én natuurlijk Kees de Kort bij BNR Paul van Liempt, elke werkdag van 9.30 tot 12.00.


Deel dit artikel

Gerelateerde artikelen