Hoe ByBorre de textielindustrie disrupt
ByBorre bouwde een businessmodel met een platform voor on demand breimachines. Het bedrijf haalde recent bijna 17 miljoen euro aan groeigeld op.
Innovatieve verdienmodellen. Slimme partnerships. Andere distributiekanalen. John van Schagen en Patrick van der Pijl gaan in gesprek met bedrijven die de spelregels in hun branche herschrijven.
ByBorre bouwde een businessmodel met een platform voor on demand breimachines. Het bedrijf haalde recent bijna 17 miljoen euro aan groeigeld op.
Het Belgische LensOnline begon bijna 25 jaar geleden met een webshop en reeg vervolgens een hele ketting met opticiens aan elkaar.
CM.com verstuurt bijna 8 miljard berichten per jaar, van smsjes tot e-mail en WhatsApp. Het bedrijf van Jeroen van Glabbeek lost daarmee voor klanten een wezenlijk probleem op.
in Bahrein gaat dit weekend het Formule 1 seizoen weer van start. Ook bij Racesquare trappen ze het gaspedaal in.
Een simpel product maken dat zelfs je eigen moeder begrijpt. Dat blijkt gemakkelijker gezegd dan gedaan.