
BNR Back to Business
Nederland gaat weer aan de slag na de intelligente lockdown. Aanpassen aan de anderhalvemeter-economie is geen keuze maar een must. Hoe ben je in deze tijden zo succesvol mogelijk?
Nederland gaat weer aan de slag na de intelligente lockdown. Aanpassen aan de anderhalvemeter-economie is geen keuze maar een must. Hoe ben je in deze tijden zo succesvol mogelijk?
De Hallen Studio’s, een evenementenlocatie in Amsterdam stond door de corona-crisis ineens leeg Marc Nelissen, directeur van deze ruimtes, vertelt hoe ze daar artiesten mee hebben kunnen helpen door een pop-up podium te beginnen.
De organisatoren van de Kick-In week, de introductieweek in Enschede, kwamen met een app als vervanging van de fysieke activiteiten. Nieuwe studenten ontmoeten elkaar over een livestream
Saskia van Leeuwen van La Karavana zag de corona-crisis en haar lege agenda als hét moment om eindelijk haar ambitie te verzilveren: ze begon een rijdend hostel, in een dubbeldekker om precies te zijn. De enige in Europa.
Ondernemer Martijn Staal van Groei.Marketing is zijn onderneming begonnen ín de corona-crisis, en vertelt over de urgentie van marketing en ondernemen in deze tijd.
Bij Fit20 konden multinationals al gebruik maken van personal training in 20 minuten, maar toen kwam corona en stroomden de kantoren leeg en moest iets anders worden bedacht.
Toen het personeel bij de Amsterdamse Disco Dolly alle muren had geschilderd, opende de nachtclub de deuren weer. Normaal kwam er 300 man over de vloer om te dansen. Nu kan dat niet, en kunnen er 80 mensen terecht voor een zittende disco-avond.
Door de coronacrisis zijn veel bruiloften geannuleerd of uitgesteld. Voor een bruidsfotograaf is dat het moment om na te denken over alternatieven. Voor fotograaf Simone Janssen was dat een overstap naar levenseindefotografie.
Hoe ben je in deze coronatijden zo succesvol mogelijk? Christa Courage, eigenaar van Courage Interieur, bedacht met haar team het concept van de zeecontainer als thuiswerkplek.
Projectmanager Jetske den Boer van L.I.B. Business Games vertelt hoe het bedrijf zichzelf opnieuw uitvond. 'We realiseerden ons dat het langer ging duren.'
Nederland gaat is aan de slag na de intelligente lockdown. Aanpassen aan de anderhalvemeter-economie is geen keuze maar een must. Hoe ben je in deze tijden zo succesvol mogelijk?
Nederland gaat weer aan de slag na de intelligente lockdown. Aanpassen aan de anderhalvemeter-economie is geen keuze maar een must. Hoe ben je in deze tijden zo succesvol mogelijk? Bijvoorbeeld door de markt aan de deur af te leveren.
Nederland gaat weer aan de slag na de intelligente lockdown. Aanpassen aan de anderhalvemeter-economie is geen keuze maar een must. Hoe ben je in deze tijden zo succesvol mogelijk? Tomorrowland organiseerde een volledig digitaal festival met de grote dj's op de programmering.
Nederland gaat weer aan de slag na de intelligente lockdown. Aanpassen aan de anderhalvemeter-economie is geen keuze maar een must. Hoe ben je in deze tijden zo succesvol mogelijk? Nico Verspaget is directeur van Quadia dat online video's maakt. Bij hem stond de telefoon roodgloeiend 'en nog steeds'. Veel moet immers online gebeuren. 'En dat blijkt wel als je de plannen ziet van de bedrijven voor de komende tijd'.
Nederland gaat weer aan de slag na de intelligente lockdown. Aanpassen aan de anderhalvemeter-economie is geen keuze maar een must. Hoe ben je in deze tijden zo succesvol mogelijk? Managing Director Tim van Ammelrooy van trainingskampen.nl organiseert voetbal, hockey en atletiek-kampen en heeft die corona-proof gemaakt.
Jack Stuifbergen, directeur van schoonmaakorganisatie Breedweer, moest in no time een oplossing vinden voor de negentig mensen die opeens langs de zijlijn stonden.