Back to Business: Haal Chinese influencers
Designer Outlet Roermond haalt 8,5 miljoen bezoekers per jaar, meer dan de Efteling. Een plotselinge sluiting was daarmee een klap. Veel van de bezoekers komen uit China. Die komen nu via een livestream toch naar het Roermond.
Pieter van Voorst Vader, managing director bij Designer Outlet Roermond, ziet Corona dan ook als een uitgelezen kans om ook de binnenlandse marketing op de schop te nemen. Je ziet meteen het effect dat marketing heeft en dat is zelden zo.
Dit is Back to Business
In BNR Back to Business krijg je elke dag tips, tricks en inspiratie om je bedrijf weer helemaal back in business te krijgen.
Abonneren
Ga naar www.bnr.nl/backtobusiness en abonneer je op de podcast, ook te beluisteren via Apple Podcast, Spotify en elke ochtend live om 07:20 uur in De Ochtendspits op BNR Nieuwsradio.

BNR Back to Business
Nederland gaat weer aan de slag na de intelligente lockdown. Aanpassen aan de anderhalvemeter-economie is geen keuze maar een must. Hoe ben je in deze tijden zo succesvol mogelijk?