Back to Business: Zes weken Noorderzon

BNR Back to Business16 jul '20 10:305 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

Het Groningse theaterfestival Noorderzon gaat 'gewoon' door deze zomer en trekt voor de speciale corona-programmering liefst zes weken uit, vertelt hoofd communicatie en marketing Milou de Boer.

Om toch een programma te presenteren heeft De Boer alles moeten omgooien. 'Vooral moesten we inkrimpen en terug naar de artistieke kern. Daarnaast hadden we te maken met een korte voorbereidingstijd.' Ook qua begroting moest De Boer stappen terug doen. 'We moesten met 60 procent minder inkomen ons werk doen. Dat viel allemaal weg. Maar aan de andere kant vielen er ook veel lasten weg.'

Dit in BNR Back to Business

In BNR Back to Business krijg je elke dag tips, tricks en inspiratie om je bedrijf weer helemaal back in business te krijgen.

Abonneren

Ga naar www.bnr.nl/backtobusiness en abonneer je op de podcast, ook te beluisteren via Apple Podcast, Spotify en elke ochtend live om 07:20 uur in De Ochtendspits op BNR Nieuwsradio.