
Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast geven klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Steven van Belleghem je tal van voorbeelden en tips over empathische kwaliteiten in het zakendoen. Doen waar klanten écht blij van worden, je klanten er bij betrekken zodat je zeker weet dat zij enthousiast zijn en het afstemmen van aanbod en communicatie op de beleving die klanten zoeken.
In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met directeur Danny Membre van RUMAG. – het invloedrijke platform met pakkende quotes. Ze zijn ongekend populair bij een groot publiek, wonnen al diverse prijzen en zijn weer teruggekomen nadat ze een paar flinke klappen hebben gekregen in de media.
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast krijg je weer veel tips die je helpen om elke dag een beetje beter te zijn in klantgerichtheid en daar ook de belevingsinflatie in mee te nemen.
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge met LinkedIn-expert Marjolein Bongers. Zij geven je veel tips over het wel en niet inzetten van tools en hoe je dat dan het beste op persoonlijke wijze doet.
Hij ziet haarscherp wat de coronacrisis betekent voor ondernemers, volgt trends op ‘zijn’ sociale media op de voet en ziet dat de persoonlijke touch online het echte verschil maakt. In Dé Klantenpodcast een gesprek met Arno Lubrun, directeur van Facebook in de Benelux. Hij geeft een inkijkje in hoe vindingrijk en succesvol bedrijven zijn met het inzetten van Facebook, Instagram en WhatsApp.
Klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel geven je in deze aflevering van Dé Klantenpodcast volop tips voor dynamische klantgesprekken. Hoe zet je de online extra’s van videobelprogramma’s slim in? Wat doe je vooraf en na afloop van een gesprek om onderscheidend te zijn? En op welke manier zorg jij er voor dat je gezicht goed zit? Genoeg inspiratie om online zakendoen een professionele oppepper te geven!
In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met Ilse Beckers, chief engagement van Cliniclowns, en Gerrit Piksen, expert customer service bij MarketResponse die jaarlijks de prijs voor Klantvriendelijkste bedrijf van NL uitreikt. Dat wordt je niet zomaar! Een boeiend en inspirerend gesprek over de wijze waarop Cliniclowns klantvriendelijkheid doorvoert naar donateurs én de doelgroep van zieke kinderen en dementerende ouderen. Plus wat zijn de zeven regels om überhaupt in aanmerking te komen voor een awards als klantvriendelijkste bedrijf van Nederland?
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast nemen klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Steven van Belleghem je mee in de wereld van klantenentertainment. Met veel voorbeelden en praktische tips om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen.
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt host en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge met Sydney Brouwer. Ze geven je volop tips om eigenaarschap leuk en zichtbaar te maken, om onzinnige regels weg te werken en hoe je partners in crime vindt om samen klantgerichtheid naar een hoog niveau te tillen. Aan jou de keuze om te bepalen welke rol jij speelt in het verhaal van de klant: de bad guy, de figurant of toch de held.
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast hoor je tips om schaamteloze zelfpromotie te voorkomen en écht goed gebruik te maken van LinkedIn.
In deze speciale aflevering van Dé Klantenpodcast is het hele expertteam van dit seizoen bij elkaar. Vijf toppers in klantgerichtheid en ieder van hen geeft antwoord op de vraag: hoe ziet klantgerichtheid in 2021 er uit?
Klanten blijven niet bij voor wat je verkoopt, maar alleen waar je voor staat. Dat betogen klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel in deze aflevering van Dé Klantenpodcast.
In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt klantgerichtheidsexpert en podcasthost Daniëlle de Jonge met Gijs Derks, tot december 2020 werkzaam bij Renewi en inmiddels CEO van Nedzink.
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt host Daniëlle de Jonge met collega-klantgerichtheidsexpert Steven van Belleghem, gespecialiseerd in klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat. Laat je weer inspireren door de tips die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen!
Artikelen, filmpjes, origineel beeldmateriaal, quotes, polls, wat-ben-je-aan-het-doen-updates: de mogelijkheden voor het delen van content op Linkedin zijn eindeloos! Dat maakt het last en het lijkt al snel alsof je daar ontzettend veel tijd in moet stoppen, wil je effect bereiken. Of valt dat mee? En wat te doen met de content die jouw organisatie deelt?