
Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast hoor je tips om schaamteloze zelfpromotie te voorkomen en écht goed gebruik te maken van LinkedIn.
In deze speciale aflevering van Dé Klantenpodcast is het hele expertteam van dit seizoen bij elkaar. Vijf toppers in klantgerichtheid en ieder van hen geeft antwoord op de vraag: hoe ziet klantgerichtheid in 2021 er uit?
Klanten blijven niet bij voor wat je verkoopt, maar alleen waar je voor staat. Dat betogen klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel in deze aflevering van Dé Klantenpodcast.
In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt klantgerichtheidsexpert en podcasthost Daniëlle de Jonge met Gijs Derks, tot december 2020 werkzaam bij Renewi en inmiddels CEO van Nedzink.
In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt host Daniëlle de Jonge met collega-klantgerichtheidsexpert Steven van Belleghem, gespecialiseerd in klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat. Laat je weer inspireren door de tips die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen!
Artikelen, filmpjes, origineel beeldmateriaal, quotes, polls, wat-ben-je-aan-het-doen-updates: de mogelijkheden voor het delen van content op Linkedin zijn eindeloos! Dat maakt het last en het lijkt al snel alsof je daar ontzettend veel tijd in moet stoppen, wil je effect bereiken. Of valt dat mee? En wat te doen met de content die jouw organisatie deelt?
De retail is één van de sectoren met de meeste disruptie door de coronapandemie. Er zijn ontzettend veel kansen, maar ook bedreigingen voor kleine en grote winkeliers. En de vraag is hoe je inspeelt op het consumentengedrag dat sterk veranderd is. In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge met Ilona van Wegen, hoofd retail van Google Nederland
Kaders scheppen als het gaat om klantgerichtheid: graag! Als de manager maar niet de enige is die bepaalt hoe klantgerichtheid eruitziet. Kom uit de spreekwoordelijke ivoren toren en laat je inspireren door klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Sydney Brouwer.
Als het economisch tegen zit is prijsdruk een veelvoorkomend issue in het zakenleven. Wat te doen? Je tarief verlagen, want beter iets verdienen dan helemaal niets? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast gaan klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel in gesprek over korting, lagere tarieven en alles wat daar bij komt kijken.
Bedrijven die technologie volledig in de haarvaten van hun business hebben verweven hebben een enorme voorsprong als het gaat om klanten tevreden houden. Of is dit allemaal slechts het beeld dat ze oproepen? Daarover deze aflevering van Dé Klantenpodcast.
Een klant kun je pas écht voor je winnen als je hem of haar recht in de ogen kijkt. Of is het net zo makkelijk om via LinkedIn nieuwe klanten aan te trekken en een jarenlange relatie op te bouwen?
Goed voorbeeld doet goed volgen, slecht voorbeeld ook. Wil je als bedrijf klantgerichtheid écht doorvoeren, dan ligt er een taak voor iedereen in het bedrijf. Hoe je dat doet? Hierover spreken klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Sydney Brouwer in deze aflevering van Dé Klantenpodcast.
Wat nu als de vraag naar jouw producten of diensten afneemt als gevolg van de huidige economisch uitdagende tijd? Dan kun je als bedrijf maar beter roeien met de riemen die je hebt: je klanten.
Digitaal gebruiksgemak is een minimumvoorwaarde om aantrekkelijk te zijn voor klanten. Hebben de ‘frictionhunters’ binnen jouw bedrijf al ontdekt waar het hapert? En hoe zorg je buiten de digitale contacten voor écht onderscheidende klantgerichtheid?
Hoe zorg je voor maximale impact op enige zakelijke online netwerkplatform? Wat is juist slim om te doen en wat kun je beter laten als je jezelf professioneel wilt profileren? En op welke wijze kun je beïnvloedingstechnieken gericht inzetten?