Dé Klantenpodcast
Dé Klantenpodcast

Dé Klantenpodcast

Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge

Een verpletterend goede online indruk maken is lastig

Klantgerichtheidsexperts Daniëlle de Jonge en Niek van den Adel geven je in deze aflevering van Dé Klantenpodcast volop tips voor dynamische klantgesprekken. Hoe zet je de online extra’s van videobelprogramma’s slim in? Wat doe je vooraf en na afloop van een gesprek om onderscheidend te zijn? En op welke manier zorg jij er voor dat je gezicht goed zit? Genoeg inspiratie om online zakendoen een professionele oppepper te geven!

Special: Wat bedrijven kunnen leren van Cliniclowns

In deze special van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met Ilse Beckers, chief engagement van Cliniclowns, en Gerrit Piksen, expert customer service bij MarketResponse die jaarlijks de prijs voor Klantvriendelijkste bedrijf van NL uitreikt. Dat wordt je niet zomaar! Een boeiend en inspirerend gesprek over de wijze waarop Cliniclowns klantvriendelijkheid doorvoert naar donateurs én de doelgroep van zieke kinderen en dementerende ouderen. Plus wat zijn de zeven regels om überhaupt in aanmerking te komen voor een awards als klantvriendelijkste bedrijf van Nederland?

Echt eigenaarschap van klantgerichtheid is onhaalbaar

In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt host en klantgerichtheidsexpert Daniëlle de Jonge met Sydney Brouwer. Ze geven je volop tips om eigenaarschap leuk en zichtbaar te maken, om onzinnige regels weg te werken en hoe je partners in crime vindt om samen klantgerichtheid naar een hoog niveau te tillen. Aan jou de keuze om te bepalen welke rol jij speelt in het verhaal van de klant: de bad guy, de figurant of toch de held.