Door klanttevredenheidsonderzoeken daalt de klanttevredenheid

Dé Klantenpodcast10 dec 201926 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

In deze tweede aflevering bespreken Daniëlle en Jos wat betere en meer klantvriendelijke alternatieven zijn om er achter te komen wat klanten van je vinden.

Daniëlle de Jonge en Jos Burgers, hosts van De Klantenpodcast
Daniëlle de Jonge en Jos Burgers, hosts van De Klantenpodcast (BNR)

Hosts

Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.

Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’, ‘No Budget Marketing’, ‘Geef nooit korting!’, ‘Gek op gaten’, ‘De Wet van Snuf’ en ‘Eén fan per dag!’. Begin 2020 verschijnt ‘Thuis ben ik niet zo leuk’, over het vinden en binden van klanten met humor