Als je omzet wilt moet je klanten ‘stalken’
Denken klanten vanzelfsprekend aan je als ze je eenmaal kennen? Komen nieuwe opdrachten automatisch binnen na een onvergetelijke indruk? Of zijn er slimme offline en online manieren waardoor je top of mind blijft? In deze aflevering van Dé Klantenpodcast reiken Daniëlle en Jos je ideeën aan om netvliesmanagement – het in beeld blijven bij klanten – doeltreffend in te zetten.
Hosts
Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.
Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’, ‘No Budget Marketing’, ‘Geef nooit korting!’, ‘Gek op gaten’, ‘De Wet van Snuf’ en ‘Eén fan per dag!’. Begin 2020 verschijnt ‘Thuis ben ik niet zo leuk’, over het vinden en binden van klanten met humor.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge