Klanten nemen je pas serieus, als je jezelf niet zo serieus neemt
Daniëlle en Jos bediscussiëren in deze aflevering het belang van zelfrelativering als het je het vertrouwen van klanten wilt winnen. Nu in je podcast op en op BNR.nl.
Dat kun je bijvoorbeeld doen door middel van een beetje humor of zelfspot. Wat zijn de voordelen en zijn er ook risico’s aan jezelf niet te serieus nemen?
Hosts
Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.
Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’, ‘No Budget Marketing’, ‘Geef nooit korting!’, ‘Gek op gaten’, ‘De Wet van Snuf’ en ‘Eén fan per dag!’. Begin 2020 verschijnt ‘Thuis ben ik niet zo leuk’, over het vinden en binden van klanten met humor.
Abonneren
De Klantenpodcast verschilt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge