Zonder maatschappelijke impact laten klanten je links liggen

Dé Klantenpodcast3 mrt 202028 minuten
Of luister de podcast via:

Over de aflevering

Daniëlle en Jos zetten je op scherp om aandacht te hebben voor dit thema. Want op welke manieren kun je nog meer een positieve invloed hebben op een betere wereld? En zeg nou zelf: het is toch veel waardevoller om onderdeel te zijn van de oplossing dan een probleem in stand te houden?

(BNR)

Hosts

Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.

Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’, ‘No Budget Marketing’, ‘Geef nooit korting!’, ‘Gek op gaten’, ‘De Wet van Snuf’ en ‘Eén fan per dag!’. Begin 2020 verschijnt ‘Thuis ben ik niet zo leuk’, over het vinden en binden van klanten met humor.

Abonneren

De Klantenpodcast verschilt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via Spotify en Apple Podcast.