Virtueel netwerken is net zo effectief als fysiek netwerken
Je kunt van ontbijt tot diner-met-avondprogramma allerlei netwerkbijeenkomsten bezoeken om nieuwe klanten te ontmoeten en aan relatiebeheer te doen. Is dat zinvol of kun je net zo goed online netwerken via social media? Scheelt immers ontzettend veel tijd en is een stuk doelgerichter. Daniëlle en Jos zetten beide vormen van netwerken naast elkaar om te ontdekken hoe je jouw zakenrelaties het beste helpt.
Hosts
Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.
Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’, ‘No Budget Marketing’, ‘Geef nooit korting!’, ‘Gek op gaten’, ‘De Wet van Snuf’ en ‘Eén fan per dag!’. Begin 2020 verschijnt ‘Thuis ben ik niet zo leuk’, over het vinden en binden van klanten met humor.
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge