Onderscheidend zijn is na de crisis nog belangrijker dan ervoor!
Speel de aflevering afOf luister via BNR app Spotify Apple Podcasts
Over de aflevering
Je onderscheiden van concurrenten was altijd al een succesfactor. Maar de crisis maakt dat markten krimpen, waardoor de strijd om marktaandeel heviger zal zijn dan ooit tevoren. Daniëlle en Jos bespreken wat daarvan de gevolgen zijn voor je marketingbeleid.
Lees ook | Liveblog Coronacrisis
Hosts
Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.
Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’, ‘No Budget Marketing’, ‘Geef nooit korting!’, ‘Gek op gaten’, ‘De Wet van Snuf’ en ‘Eén fan per dag!’. Begin 2020 verschijnt ‘Thuis ben ik niet zo leuk’, over het vinden en binden van klanten met humor.
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via Spotify en Apple Podcast.