Medewerkers zonder visitekaartje zijn je belangrijkste visitekaartje
Een onweerstaanbare indruk van medewerkers op de klantenservice, accountmanagers en directie krijgt volop aandacht bij de meeste bedrijven. Wie te vaak vergeten worden als het gaat om totale klantbeleving zijn juist de andere medewerkers. De monteurs, magazijnmedewerkers, het inkoopteam of collega’s van de financiële afdeling bijvoorbeeld. Terwijl zij juist een onverwacht positieve bijdrage kunnen leveren richting klanten. Hoe betrek je hen én welke ruimte geef je ze rond klantcontacten? Daniëlle en Jos bespreken het – met de gebruikelijke voorbeelden en tips – in deze aflevering van Dé Klantenpodcast.
Hosts
Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’.
Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers ‘Klanten zijn eigenlijk nét mensen!’, ‘Hondenbrokken’, ‘No Budget Marketing’, ‘Geef nooit korting!’, ‘Gek op gaten’, ‘De Wet van Snuf’ en ‘Eén fan per dag!’. Begin 2020 verschijnt ‘Thuis ben ik niet zo leuk’, over het vinden en binden van klanten met humor.
Abonneren
De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via Spotify en Apple Podcast.

Dé Klantenpodcast
Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge